Roger Verdurmen | Sanoma Media

Sprekers

Roger Verdurmen is sinds ongeveer 1 jaar Creatief Strateeg bij Sanoma Performance & Branding Sollutions. Na een periode als freelancer die hij gebruikt heeft om eindelijk die master bul in marketing, te behalen. Daarvoor was hij ca. 10 jaar merk- en communicatiestrateeg bij diverse communicatie-adviesbureaus waaronder Ogilvy waar hij een van de gevleugelde uitspraken van David Ogilvy omarmde als zijn motto: If it doesn’t sell, it ain’t creative.

5 vragen aan Roger

1. Waarom mogen mensen jouw presentatie niet missen?
Alles mag, maar als de combinatie van creativiteit/branding en performance je belangstelling heeft is het wel een aanrader.

2. Wat is jouw tip voor de beste content?
De beste content is intrinsiek interessant voor de doelgroep en geplaatst in een omgeving waar het volkomen vanzelfsprekend voelt.

3. Wat vind jij van de uitspraak van Seth Godin: ‘’contentmarketing is in de toekomst de enige marketing die overblijft’’?
Ik denk dat contentmarketing nog veel belangrijker gaat worden maar kan mij ook voorstellen dat niets binnen marketing ooit helemaal verdwijnt. Zeker outdoor en experiencemarketing winnen misschien ook nog wel aan belang.

4. Hoe denk jij content, innovatief en effectief te houden binnen het merkverhaal van jouw bedrijf?
Als exploitant proberen wij de best mogelijke match tussen (merk)verhaal en medium te waarborgen en de consument in zijn mediagedrag op de voet te volgen. Voor nu is dat video en mobile.

5. Wanneer is content, goede content in jouw ogen?
Goede content is Intrinsiek interessant voor de doelgroep van het adverteerdersmerk, van het mediamerk waar de content verschijnt en draagt bij aan de juiste perceptie van een adverteerdersmerk.

Sponsors

  • Talpa Radio
  • BrandDeli
  • Clipit
  • De Persgroep
  • Endemol
  • Lemon Scented Tea
  • MPG Logo
  • RTL Nederland
  • Sanoma/SBS
  • TMG
  • Universal Music Group & Brands
  • Voetbal International

Partners

  • MarketingTribune Content
  • MarketingTribune Media
  • Marketingfacts