Tom Kniesmeijer

Sprekers
Tom Kniesmeijer is toekomstpsycholoog. Hij helpt bedrijven om de eigen identiteit effectief te manifesteren binnen de context van een veranderende markt en samenleving. Dat doet hij door middel van lezingen, workshops, strategisch advies en tekstbijdragen.

Tom werkte als gesprekstrainer en vervolgens 20 jaar strateeg bij reclamebureaus als FHV/BBDO, TBWA en PPGH/JWT. Daarnaast was hij drie jaar lid van het VEA bestuur en oprichter van de innovatiedenktank Re:set.

In 2006 begon hij zijn consultancy TKS. Tom is veelgevraagd spreker op het gebied van trends en de initiator van de jaarlijkse TrendRede (11 januari 2017 presenteert hij de zevende versie). Er verschenen twee boeken van zijn hand: De Seizoenen van de Tijdgeest, 2009 en Het Matje. Zingevingsfitness, 2011. Op dit moment werkt hij aan zijn derde boek, een roman.

Sponsors

  • Talpa Radio
  • BrandDeli
  • Clipit
  • De Persgroep
  • Endemol
  • Lemon Scented Tea
  • MPG Logo
  • RTL Nederland
  • Sanoma/SBS
  • TMG
  • Universal Music Group & Brands
  • Voetbal International

Partners

  • MarketingTribune Content
  • MarketingTribune Media
  • Marketingfacts