Carlijn Postma | The Post

Sprekers
Carlijn Postma is schrijver, spreker en grondlegger van de methodiek ‘mediadenken’ om contentmarketing toe te passen in de praktijk. Ze is eigenaar van The Post, een fullservice contentmarketingbureau, voor strategie, creatie en publicatie. Daar past ze de methodiek mediadenken toe in de praktijk, en dat werkt. Multinationals én mkb lopen ermee weg. Ze is auteur van drie boeken: ‘Zakelijk twitteren voor beginners’ (2010), ’Ik.nl’ (2011) en ‘Contentmarketing in 60 minuten’ (2014). In 2014 is ze op plaats 27 in de internationale lijst van 200 meest invloedrijke personen op het gebied van contentmarketing terechtgekomen. Haar drijfveer: een waardevolle bijdrage leveren aan de ontwikkeling van het vakgebied contentmarketing.

Sponsors

  • Talpa Radio
  • BrandDeli
  • Clipit
  • De Persgroep
  • Endemol
  • Lemon Scented Tea
  • MPG Logo
  • RTL Nederland
  • Sanoma/SBS
  • TMG
  • Universal Music Group & Brands
  • Voetbal International

Partners

  • MarketingTribune Content
  • MarketingTribune Media
  • Marketingfacts